18 Nisan 2010 Pazar

Galatasaray Lisesi'nde Genç Kızlarımız ile Buluştuk!!!



Dernek Başkanı olarak, 19 sene önce oturduğum sıralarda oturan öğrenciler ile gözgöze gelmemeye çalışarak dalıverdim konuya...

"Sizin yerinizde otururken, bugün bunları yaşayacağım ve bir ablanız olarak size bunları anlatacağım aklıma gelmemişti hiç" dedim.
Tüm sesler kesildi, gözler ve kulaklar bana kilitlendi. Ben de kilitlendim, yumru yine geldi oturdu boğazıma ama toparladım kısa sürede."Aklınızda bulunsun istiyoruz" dedim. "Kendi kendine muayene erken teşhis anlamında hayat kurtarıcıdır bir önlemdir . Ve bunu kendinize karşı bir sorumluluk olarak yapın ". dedim.

Ayda 1 kere, adetin 7. gününde ve sadece 3, bilemediniz 5 dakika.....

Giriş gayet net oldu. Hemen akabinde Amerikan Hastanesi'nden, derneğimiz gönüllü üyesi, saygıdeğer Hocam, Prof. Dr. Şükrü Aktan geçti mikrofon başına. Kendine has uslubu ve vurucu sunumu ile kızlarımızı kilitledi adeta ekrana ve anlattıklarına.

Hemen akabinde kızların dayanamayıp soru yağmuruna tuttuğu, yine derneğimiz gönüllü üyesi Diyet ve Beslenme Uzmanı sevgili Aysen Arıcan aldı mikrofonu eline. Anlattıkça geldi sorular peşi sıra.

Sonunda, Galatasaray Lisesi'nin ve değerli hocalarının da katkıları ile hayal ettiğimiz nitelikte ve sayıda bir seminer ile günü tamamladık.Pembe Güç Derneği'nin her daim hazır üyeleri bugünde de bizimle olarak gücümüze güç kattılar, renk kattılar.


Katılanlara, destek verenlere, dinleyenlere ve bizi eşe,dosta, akrabaya tavsiye edenlere sonsuz teşekkürler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder