29 Nisan 2010 Perşembe

Kanser ve Beslenme

Pembe Güç Derneği Başkanı sevgili arkadaşım Özlem Aysoy, bana ulaşarak ‘kanser ve beslenme konusunda bilgilerini paylaşarak meme kanseri konusunda gönül ve güç birliğimize katkıda bulunur musun?’ dediğinde çok memnun oldum. Özlem Aysoy’un içten ve gönüllü yaklaşımının çekiciliğiyle tanıştığım Pembe Güç ailesini yakından tanıdıkça ve Pembe Güç’ün yaptıklarını gördükçe çok daha mutlu oldum. Paylaşım, yardımlaşma ve dayanışma anlayışı benim için her zaman çok anlamlı oldu ve gücüm yettiğince bu anlayış doğrultusunda yapılması gerektiğine inandıklarımı yapmaya çalışıyorum. . Kanser ve beslenme konusunda bilgilerimi paylaşarak meme kanseriyle mücadelede ve korunmada olumlu bir rolüm olması için yazılarımla katkıda bulunmaya çalışacağım.

Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum.

Diyetisyen Aysen Arıcan

www.aysenarican.com & www.diyetistanbultr.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder